Relat, clar i concís, redactat de manera breu i entenedora, através del qual, Rosa, explica l'experiència se superar un càncer de mama, a partir del dia del diagnòstic i el posterior tractament, des d'una vessant real i optimista.

L'esperit d'acceptació i superació de com va viure tot el procés, pot servir d'aportació per a les persones que en algun moment de la seva vida, es puguin trobar en una situació semblant.

martes, 16 de abril de 2013

Besalú. XVIII certament literari Ramon Vidal.





Besalú. XVIII certament literari Ramon Vidal.
Finalista del XVIII Certamen literari de Ramon Vidal   
Categoría: Adults
Modalitat: poesia.
Titol: M'agrada.
19 de gener de 2013.


M’agrada

M’agrada escoltar

Aquella veu que al matí em desperta,
i els sorolls que l’acompanyen.
Fresses quotidianes
omplin la penombra de la cambra.
Escapcies d’un mon que
mandrosament  desperta.

M’agrada  Oir

Aquell espai íntim
Meu, només meu.
Tot allò que guardo darrera
un Forrallac  clos.
Recel d’esperit tancat.
Fantasies imaginàries.

M’agrada escoltar

Les paraules que van i venen
Dicció de llavis
Salutacions afables

M’agrada veure

Que el meu mon
s’omple de mirades conegudes.
Amables, afalagadores, sinceres .
Descobrir  rostres nous
font d’experiències
riquesa de coneixement adquirida.

Al cap i a la fi...

M’agrada i m’agrada molt.
Viure l’avui.
Recordar, en mig del silenci, l’ahir.
Somiar un demà.



No hay comentarios: